Blog
Katalogi reklamowe

Katalogi i foldery reklamowe – jak wyglądają i co zawierają?

Katalogi i foldery reklamowe są jednym z elementów podjętych działań marketingowych firmy prowadzonych przy pomocy tzw. dokumentów drukowanych. To tradycyjna i ponadczasowa forma reklamy, która trafia bezpośrednio do rąk odbiorcy.

Najważniejszym etapem przygotowania katalogu/folderu reklamowego jest opracowanie dobrego projektu. W pierwszej kolejności dużą uwagę należy skupić na atrakcyjnym wyglądzie szaty graficznej, która odpowiedzialna jest za przyciągnięcie wzroku i skupienie uwagi odbiorcy. Następnym etapem pracy nad zaprojektowaniem idealnego folderu jest wybór odpowiednich haseł reklamowych, dopiero potem należy zadbać o właściwą treść katalogu, w której zawarte zostaną dokładne informacje odnoszące się do oferty sprzedażowej lub usług danej firmy. Katalog/folder reklamowy powinien być atrakcyjny zarówno pod względem zawartości, jak i układu oraz przejrzystości poszczególnych stron, bowiem tylko wtedy potencjalny czytelnik-odbiorca chętnie zapozna się całą jego zawartością, co więcej będzie on często powracał do skorzystania właśnie z tej formy reklamy.

Profesjonalnie przygotowany i opracowany katalog lub folder reklamowy z pewnością zostanie doceniony przez potencjalnego klienta, co z kolei pozytywnie przełoży się na budowanie renomy marki a tym samym zwiększenie liczby nowych klientów.