Blog
Agencja Reklamowa

Agencja reklamowa a agencja interaktywna

Chcąc wypromować własną firmę w sieci przedsiębiorcy chętnie korzystają z usług agencji reklamowych oraz agencji interaktywnych. Zastanawiasz się, na czym polega różnica ich działania?

Agencja reklamowa odpowiedzialna jest za przygotowywanie reklamy, które następnie docierają do odbiorców np. w formie spotów reklamowych, ulotek, katalogów, plakatów, banerów, folii, naklejek itp. Działanie agencji reklamowej skupia się przede wszystkim na opracowaniu skutecznej strategii, której celem będzie rozpowszechnienie danego produktu lub usługi. Z oferty agencji reklamowej skorzystać powinna każda renomowana i rozpoznawalna firma, która chce podtrzymać lub dodatkowo zwiększyć swoją popularność w sieci i nie tylko.

Agencje interaktywne pojawiły się na polskim rynku stosunkowo niedawno. Ich zadaniem jest wspomaganie, kreowanie a także promowanie działań dotyczących marketingu internetowego danej firmy. Odpowiedzialne są one m.in.: za tworzenie stron internetowych oraz sklepów online, obsługę portali społecznościowych firmy, pozycjonowanie i optymalizację stron www, planowanie i organizację kampanii reklamowej w sieci itp. Z usług agencji interaktywnej powinny skorzystać w szczególności nowo powstałe marki, które są dopiero na początku drogi do osiągnięcia wielkiego sukcesu.